Cercetarile arata ca utilizatorii prefera aplicatiile mobile in detrimentul website-urilor mobile. Asadar, daca ai luat vreodata in considerare sa extinzi prezenta mobila a afacerii tale cu o aplicatie, acesta este momentul potrivit pentru a investi in acest tip de produs. Cu toate acestea, dezvoltarea unui website pe mobil si a unei aplicatii pote fi un pic prea costisitoare si multe persoane se pot intreba daca este necesar.
Iata 5 motive bune care iti explica de ce ai nevoie de o aplicatie mobila, chiar daca business-ul tau beneficiaza deja de un website pe mobil:
Email-ul a fost intotdeauna un instrument preferat in comunicarea de marketing. Insa companiile l-au folosit intr-un asemenea grad incat si-a pierdut pur si simplu puterea si eficienta. In cazul in care newsletter-ul tau de e-mail are click-uri sau o rata de deschidere scazuta, o aplicatie mobila te poate ajuta. Secretul consta in notificarile pe care le poate transmite. Exista doua tipuri de astfel de notificari – push si in-app. Ambele ofera noi oportunitati pentru comunicarea cu clientii tai, insa intr-un mod mai subtil. Aceste tipuri de notificari au o rata de click uimitor de mare. De aceea, companiile aleg sa dezvolte aplicatii – in planificarea si executarea unei campanii de notificari, acestea pot conta pe un profit mai mare.
O aplicatie mobila ofera o experienta de branding diferita fata de cea oferita de site-ul companiei tale. Poti experimenta diferite stiluri de branding pentru a verifica modul in care publicul tau tinta reactioneaza la aceste schimbari si, eventual, chiar iti poti reinventa brand-ul, in functie de feed-back-ul acestuia. Unele companii folosesc acest tip de prezenta pe mobil pentru a crea tranzitii intre noile stiluri de brand. Este o idee buna sa oferi optiuni de personalizare utilizatorilor, ajutandu-i sa personalizeze interfata si, in consecinta, sa isi imbunatateasca experienta.
Cand vorbim despre personalizare, aplicatiile mobile sunt perfecte atunci cand sunt folosite ca si canal de comunicare, fiind perfect adaptate pentru utilizatori, datorita datelor, cum ar fi localizarea, comportamentul de utilizare, interesele si multe altele. Personalizarea este cea care adauga ceva special in plus pentru orice experienta de brand. Iar aplicatiile mobile pot livra cu usurinta acest tip de interfata personalizata si functionalitati…
Utilizatorii isi pot alege preferintele, iar aplicatiile pot urmari indeaproape implicarea acestora, oferind recomandari personalizate si actualizari. Geolocalizarea in sine are un potential incredibil in livrarea de informatii eficiente despre utilizatori, care sa reflecte mediul lor curent. De fapt, este simplu: personalizarea este esentiala pentru cresterea ratei de conversie a aplicatiilor.
Aplicatiile mobile ofera acces brandurilor la diferite caracteristici ale dispozitivului mobil. Gandeste-te la functionalitati cum ar fi lista de contacte, GPS-ul, camera foto sau apelurile telefonice. Atunci cand sunt utilizate in cadrul aplicatiei, aceste caracteristici pot duce cu usurinta experienta utilizatorului de la o zona comuna la una extraordinara – si la o super-implicare din partea acestuia!
O aplicatie mobila bine conceputa poate efectua rapid actiuni care iau o groaza de timp pe site-urile mobile. Nu uitati ca aplicatiile isi stocheaza datele la nivel local, pe dispozitivele mobile, iar site-urile folosesc servere web – de aici vine si diferenta de timp cand se incearca accesarea unor date. Aplicatiile pot stoca, de asemenea, preferintele utilizatorilor pentru a-i ajuta sa fie mai productivi atunci cand utilizeaza aplicatia. Dupa cum va puteti imagina, manipularea rapida a unei aplicatii mobile face minuni pentru experienta utilizatorului.
Aceste 5 motive ar trebui sa clarifice de ce afacerea dvs. are nevoie de o aplicatie mobila – chiar daca ai deja un website pe mobil. Mergi AICI pentru a afla mai multe despre modul in care poti dezvolta o aplicatie mobila pentru afacerea ta si pentru a rezerva o consultatie gratuita si confidentiala cu expertii nostri.
Dacă tu îţi poti imagina, noi putem crea. Completează formularul de contact alăturat pentru a intra în legătura cu noi sau pur si simplu dă-ne un telefon la (+40)725 011 724.